• ECOWOOD

11 IDEE DI SALA GRIGIA

11 IDEE DI SALA GRIGIA

Un salottu grisgiu hè cum'è una tela bianca, pudete fà e vostre scelte è veramente cuncepisce una stanza cù prufundità, caratteru è calore.Piuttostu cà i toni tradiziunali bianchi o bianchi chì a maiò parte di a ghjente opta, u grisgiu rapprisenta pussibulità, una paleta da cultivà è un modu mudernu di decorate i vostri interni.

Ma u grisgiu ùn hè micca per tutti è alcune persone ponu luttà quandu si tratta di avè idee per u vostru salottu grisgiu - ùn vi preoccupate più!Semu quì per aiutà cù 11 idee per un salottu grisgiu.

1. Crea una prufundità tonale

Meschendu i toni grisgi, pudete fà una paleta cumpletamente da i grisgi.Hè megliu aderisce à 2-3 sfumature di grisgiu (senza punizione), in modu chì a vostra stanza ùn si trasforma in una stampa cù un filtru biancu è neru nantu à questu!

2. Rompe u monocromu

Parlendu di biancu è neru, aduprendu u grisgiu per scumpressà a monotunia di monotone hè un modu per assicurà chì ùn devi micca troppu luntanu da a vostra paleta - pruvate. U pavimentu grisgiu cù mobili neri è bianchi toccu à terra una stanza è furnisce un bordu più suave à u vostru salottu.

3. Pretty cù rosa

U rosa hè in tendenza avà - ùn hè micca sempre!- cusì dà à u vostru salottu grisgiu un toccu di rosa hè perfettu.U rosu pò esse calmante s'ellu si va pastellu, o quì fora è fate una stanza veramente pop si andate per una ombra più luminosa.Imbulighjate cortini rosa cù una stanza grisa pò veramente purtà a luce in u vostru salottu.

4. Get qualchi texture vai

Aghjunghjendu texture grise à u vostru salottu accentuarà u mobili chì avete chì ùn hè micca grisgiu.Pò fà una stanza più accogliente per sparghje cuscini grisgi o una manta intornu - ma dinò, evitendu di fà tuttu grisgiu hè chjave.

 

5. Brillanu luminosu

Riunisce una stanza ùn richiede nunda di più chè un tonu luminoso è grisgiu!I culori chì vanu megliu cù grisgiu sò rosati, un purpure chjaru o verdi profondi per una estetica più neutra.

6. Chì và cù u culore grisgiu ?

U blu hè sempre una bona scumessa per u vostru salottu.U turchinu hè u culore di a serenità è mette u turchinu è u grisgiu in u vostru salottu inseme crea una atmosfera chì hè accolta per qualsiasi invitati.Ancu s'è certi pirsuni vedenu u blu cum'è u culore corporativu, mischjendu u blu è u grisgiu inseme crea un spaziu accogliente scaldendu i dui culori.

7. Gestisce u vostru spaziu

Se vulete fà u vostru spaziu più grande, usendu grisgiu per u vostru pavimentu laminatu è avè tocchi brillanti o un pezzu attraente pò fà chì u vostru spaziu pare esse assai più grande di ciò chì hè veramente.Per un cunsigliu prufessore: pavimenti grisgi cù mobili neutri, ma mobili brillanti, massimizzanu u spaziu in a vostra stanza.

8. Crea un nook

Per fà l'ultimu salottu grisgiu accogliente, utilizate dui grisgi diffirenti.Pittura o tappezzeria i vostri mura cù un grisgiu scuru è appiccicà à un grisgiu più chjaru nantu à i vostri pavimenti aghjunghjenu una prufundità, ma crea ancu a sensazione di avè un angulu accogliente per un salottu.Dopu tuttu, hè impurtante chì u vostru salottu pare invitante.

9. Cool it !

Sceglie tonalità più fresche per u vostru salottu pò travaglià sè vo circate un spaziu più funziunale.Se u vostru salottu hè utilizatu per intrattenimentu, per esempiu, assicuratevi chì e persone si sentenu accolte hè impurtante.Allora aghjunghjendu in più freti, grisgiu pallidu cù u turchinu chjaru pò fà chì a stanza pare muderna è còmoda.

10. Fate più scuru

I grisgi più scuri dannu una sensazione ricca è drammatica à u vostru salottu.I culori più scuri prubabilmente funzionanu megliu s'è vo avete un salottu più grande chì ponu assorbe a luce chì entra, ma s'ellu avete u spaziu per ghjucà, u grisgiu scuru pò fà una stanza moody è abbastanza gotica per ogni rumanzu d'amore.

11. Dà i vostri muri a so propria parsunalità

Se pensate à avè pareti grisgi, allora forsi cunzidira a texture cum'è un modu di ammorbidisce u tonu ancu di più.Sò andati i muri di popcorn di l'antica, ma una fine texture shredded à u wallpaper pò esse assai invitanti è i muri grisgi sò un locu fantasticu per custruisce u vostru spaziu!

Se pensate à andà in grisgiu, allora speremu chì queste idee vi ispiranu à andà per un approcciu più individualisticu à u vostru salottu.Ùn ci hè tempu cum'è avà per pruvà à abbraccià u grisgiu !


Tempu di post: Jul-10-2023