• ECOWOOD

5 Errori cumuni di stallazione di pavimenti in legnu

5 Errori cumuni di stallazione di pavimenti in legnu

1. Negliing Your Subfloor

Se u vostru subfloor - a superficia sottu à u vostru pianu chì furnisce rigidità è forza à u vostru spaziu - hè in forma grossa, allora avete una mansa di prublemi quandu pruvate d'installà u vostru sopra di legnu.I tavulini sciolti è scricchiolii sò solu un paru di i prublemi minori: altri includenu pavimenti deformati è tavulini crackati.

Dedicate u tempu à ottene u vostru subfloor ghjustu.U subflooring hè generalmente custituitu da un paru di strati di plywood resistente à l'umidità.Sì avete digià un subflooring, assicuratevi chì hè in bonu cundizione, pulito, seccu, drittu è affascinatu bè.Se ùn avete micca, assicuratevi di avè messu.

2. Cunsiderate u Clima

Ùn importa micca chì site u vostru pavimentu di legnu in l'internu: u clima pò influenzà l'integrità di a vostra stallazione.Quandu hè umitu, l'umidità in l'aria face chì i tavulini di legnu si espansione.Quandu l'aria hè secca, i tavulini cuntraranu, diventendu più chjuchi.

Per questi mutivi, hè megliu permette à i materiali per acclimatizà u vostru spaziu.Permette à pusà in a vostra casa o in l'uffiziu per uni pochi di ghjorni prima di a stallazione.

3. Poveru Layouts

Misura stanze è anguli prima chì u pianu falà.A probabilità ùn sò micca tutti i cantoni sò anguli esatti è chì i tavulini ùn ponu micca solu esse sposti è avè adattati.

Una volta chì sapete a dimensione di a stanza, l'anguli è a dimensione di i tavulini, u layout pò esse pianificatu è i piani ponu esse tagliati.

4. Ùn era Racked

Racking si riferisce à u prucessu di stende i tavulini prima di fissare per assicurà chì ti piace u layout.Lunghezza di u tavulu deve varià è e junzioni finali deve esse sfagliate.Stu passu hè soprattuttu impurtante cù schemi stampati cum'è a spina di pesce o chevron, induve i punti centrali focali è a direzzione di u tavulu deve esse perfettamente stabilitu.Ricurdativi: i tavulini di pavimenti in legnu sò longu è ùn cumincianu micca è finiscinu à u stessu puntu, postu chì a vostra stanza ùn serà micca perfettamente angulata è pudete avè da tagliate per cuntà e porte, caminetti è scale.

5. Not Enough Fasteners

Ogni tavola di legnu duru deve esse inchiodata fermamente à u subfloor.Ùn importa micca s'ellu pare chì hè adattatu bè - l'ora extra è cù u trafficu si moverà, scricchiolarà è ancu alzarà.L'unghie deve esse distanziate da 10 à 12 inch l'una di l'altra è ogni tavola deve avè almenu 2 unghie.

Infine, ricordate di cunsultà un prufessiunale in casu di dubbitu.U pavimentu di legnu hè un investimentu in a vostra casa è vulete assicurà chì pare u so megliu.Mentre chì parechje persone ponu mette i so pavimenti, a stallazione di pavimenti in legnu ùn hè micca un prughjettu DIY per i principianti.Ci vole pacienza, sperienza è un ochju meticulosu per i dettagli.

Semu quì per aiutà.Sia chì avete una quistione nantu à a stallazione di u vostru propiu pavimentu o avete interessatu à chì i nostri specialisti facenu stu travagliu, offremu cunsultazioni gratuiti per aiutà à piglià e decisioni megliu per u vostru budgetu è u vostru spaziu.Cuntattateci oghje.


Tempu di Postu: 25-Nov-2022