• ECOWOOD

5 Ragioni perchè duvete cunsiderà i pavimenti in legnu à spina di pesce

5 Ragioni perchè duvete cunsiderà i pavimenti in legnu à spina di pesce

L'installazione di pavimenti in legnu modellatu ùn hè micca più stupente di l'aringa.Di tutti i dispusitivi pussibuli, a spina di pesce porta a personalità à un spaziu mentre emette ancu un appellu senza tempo.

Herringbone (qualchì volta chjamatu bloccu di parquet) hè un stile populari in quale picculi tavulini di lignu sò posti in zigzag, creendu un disignu chì emula l'ossi di un pesciu in una manera assai chic.Pudete usà lignu solidu o legnu ingegneria per ottene un layout di spina di pesce, è indipendentemente da quale sceglite, u risultatu serà stupente.

Tuttavia, ci sò altre considerazioni oltre u disignu chì duvete cuntà quandu sceglite trà legnu solidu è ingegneria.Amparate nantu à elli in u nostru blog, Quale Pavimenti in Legnu Duru hè u megliu per voi?

Avà andemu à i nostri primi cinque motivi chì duvete cunsiderà i pavimenti in legnu à spina di pesce.

5 Ragioni per cunsiderà l'installazione di pavimenti in legnu à spina di pesce

1. Adds Character à Rooms

Herringbone hè unu di i stili di stallazione di pavimenti in legnu più populari perchè combina un aspettu di materiale naturali cù un interessu visuale extra.Questu pò aiutà à purtà u dramma è l'atmosfera in una stanza senza avè da andà in grande è audace in altri elementi di u disignu - u culore di u muru, mobili, tappeti, opere d'arte, etc. Un bonu pianu hè un basi in ogni casa, è l'aringbone hè un grande. scelta per fà pop.

2. Durable è Long-Lasting

Ùn pudete mai sbaglià cù a stallazione di pavimenti in legnu, è i pavimenti in spina di pesce ùn sò micca eccezzioni.I pavimenti in legnu sò senza tempu in a so durabilità è in u so stile.Paghendu i soldi extra per i pavimenti di legnu di qualità vale a pena, postu chì venenu cù l'assicuranza di valore di rivendita è chì ùn anu micca sguassate o passanu di moda.

Aghjunghjite u disignu in spina di pesce à questu - un mudellu assorbe a compressione è aumenta a stabilità strutturale - è avete un pavimentu ancu più robustu.

3. Look Personalizatu

Mentre chì a spina di pesce hè un layout classicu, dà un aspettu persunalizatu à u vostru pavimentu, soprattuttu quandu utilizate un culore è texture più eclettiche.Per esempiu, un pavimentu di legnu unfinished in un layout in spina di pesce pò creà una estetica simultaneamente robusta è elegante chì elevarà istantaneamente l'apparenza di u vostru spaziu per una creazione più persunalizata.Ùn importa micca u tipu di legnu, a finitura, o a dimensione di u tavulu, mette in un mudellu à spina di pesce l'aiuterà à spiccà da i layout dritti.

4. Stile europeu

Ùn ci hè micca dubbitu chì l'Europa hè cunnisciuta per esse stylish in tutte e facette, è l'architettura di casa ùn hè micca escepzione.Herringbone hè incredibbilmente populari in tutta l'Europa, in particulare in Francia, perchè se vulete un pocu di sofisticazione parigina in u vostru spaziu, stu pianu di u pianu hè un modu perfettu per andà.

5. Crea Muvimentu è Spaziu in a vostra Casa

U layout zigzagging di una stallazione di pavimenti in legnu à spina di pesce crea frecce nantu à u vostru pianu chì producenu l'aspettu di u muvimentu.Stu disignu intricatu portarà una certa fluidità è vita in u vostru spaziu.Puderà ancu aiutà à fà e camere più longu è più grande ch'elli sò.Naturalmente, u vostru ochju serà attiratu à a parte più larga di u disignu, chì porta l'ochju in a direzzione ch'elli vanu.Allora cunsiderà in foyers, corridoi è bagni per una sensazione grandiosa.

Quasi ogni casa hà una stanza (o stanze) induve un layout a spina di pesce brillarebbe veramente, dunque sè site intrigatu da stu disignu classicu di pavimenti, cuntattateci.Hè una di e nostre specialità di serviziu è cum'è sempre, simu felici di aiutà.


Tempu di Postu: Dec-13-2022