• ECOWOOD

7 IDEE DI SALONE DI PAESE

7 IDEE DI SALONE DI PAESE

Longu hè andatu i ghjorni chì a vita di u paese era assuciata solu cù fiori tradiziunali, mobili in stile agriturismo è mantelli di maglia.Ispiratu da a vita rurale è e case rurali, u disignu di l'internu in stile di campagna hè una tendenza populari chì pò travaglià per ogni tipu di case diverse è hè una scelta di stile senza tempo.

A chjave per ottene u decoru perfettu d'inspirazione di u paese hè tutta di l'equilibriu trà vechju è novu.Rende un omagiu à u tradiziunale, senza diventà kitsch, è si sentenu cuntempuraneu senza vede troppu mudernu.

Una di e migliori parti nantu à l'idee di u salottu di u paese hè chì sò faciuli d'adattà à u vostru stile persunale.Sia chì riempia u vostru spaziu cù mobili discordanti, mudelli di scontri è culori audaci, o tenete ristrettu cù sfumature sfumate, finiture naturali è tessuti semplici, u risultatu serà un spaziu invitante, rilassatu è rusticu chì hè unicu per voi.

1. Tetti o tavule ?

Quandu si tratta di idee di salottu di casetta di campagna, u tipu di pavimentu chì sceglite pò veramente fà a diferenza.Optate per un pavimentu in legnu versatile o per qualcosa di più tradiziunale cum'è piastrelle è cumu sceglie trà elli ?

Tiles ponu aghjunghje belli dettagli à e case chì vulete sentu cum'è una vechja casetta inglese.I piastrelli di gres o slate sò tradizionalmente usati in tuttu u Regnu Unitu per seculi grazie à e so qualità durevule è durable.Portate un toccu di tradizione in a vostra casa in stile di paese cù pavimenti piastrellati.Accoppiate cù tappeti culuriti o peluche per furnisce cunfortu sottu à i pedi è installate à fiancu à u riscaldamentu à u pavimentu per aghjunghje un pocu di calore.

I pavimenti in legnu sò un classicu in parechje case.A vostra scelta di finiture di legnu hè quasi infinita è a variazione è a versatilità hè enormi quandu si tratta di questa opzione di pavimenti.A gamma di pavimenti laminati di Leader rende l'idee perfette per u salottu mudernu di casa di campagna postu chì sò dispunibili in una larga gamma di culori, mudelli è tipi per adattà à ogni stile.Accoppia i culori chjaru cù i toni freschi per un spaziu tranquillu, o mischjà cù culori caldi è materiali naturali per una sensazione rustica.

2. Legnu biancu è sfumature grise

I pavimenti imbiancati sò una tendenza populari per l'internu chì ùn và in nudda parte grazia à u charme rusticu è l'atmosfera rilassante di spiaggia chì offre.Ma micca solu per e case di spiaggia, u legnu imbiancatu hè ancu un maravigliu aghjuntu à e case di campagna è di campagna.I culori chiari aiutanu à mantene u vostru spaziu luminoso è apertu mentre i toni neutri offrenu una versatilità eccellente è adattanu à i vostri mobili è arredamenti morbidi in ogni stanza.

Accoppia u legnu biancu lavatu cù altri toni freschi, cum'è u blu d'ovu d'anatra, sfumature di grisgiu o verde salvia.In alternativa, abbinate una opzione di pavimenti in tile grise più mudernu cù tocchi di tradiziunali, cum'è caminetti à legnu, mobili cù pedichi è illuminazione in stile vintage.

3. Au Naturel

Pavimenti di legnu veru cù pannelli di legnu è materiali naturali.Imbulighjate è abbinate cù altre tonalità di legnu è ancu verdi è assai piante di casa

Purtà a natura in casa hè un modu maravigliu per intruduce un stile cottage-core in a vostra casa.Mescola e associa i pavimenti in legnu reale cù i pannelli murali in legnu dipintu è i tessuti naturali per una sensazione rustica è vissuta.

Vai a luce cù a quercia è porta in diverse sfumature di verde per una vibrazione còmoda, cumprese assai piante per portà un pocu di u giardinu in u vostru salone.In alternativa, i culori neutri cum'è beige, marrone è terracotta ponu offre un sensu maravigliu zen à un spaziu.

Sì, però, i toni ligeri è freschi ùn sò micca u vostru, u pavimentu laminatu di alta variazione pò esse una scelta perfetta.I toni di legnu più naturali è più scuri aghjunghjenu un toccu di classe è texture à i vostri pavimenti senza bisognu di tappeti pesanti o tappeti.

4. Rusticu è rurale

U legnu ricuperatu hè statu una grande tendenza annantu à l'ultimi anni è aghjunghje un stile di legnu angustiatu à a vostra casa di paese pò aiutà à vede vissutu è amatu senza esse stancu o bisognu di riparazione.

I sfarenti sfumature chì u legnu ricuperatu ponu offre un travagliu veramente bè cù una varietà di stili diffirenti di case è mobili.Sia chì optate per i tons luce è fresche o preferite qualcosa di più profonda è di umore, u legnu ricuperatu pò fà tuttu!

5. Noce è mattoni nudi

A noce hè un bellu legnu chì hà assai toni caldi è pò purtà un'essenza di cunfortu à u vostru salottu.Sè vo site abbastanza furtunatu per avè briquetti esposti in casa, a noce s'accoppia meravigliosamente, offre una sensazione rustica di abitazioni è hè perfetta per accoppià cù assai cuscini, cuscini è coperte nantu à u vostru divano è poltrone.

6. Mix vechji è novi

Ùn àbbia paura di mischjà è abbinate mobili muderni cù dettagli antichi in a vostra casa.Un mantellu di travi di legnu ricuperatu s'accoppia meravigliosamente cù sedie è divani in velluto di stile di a mità di u seculu, mentre chì i travi di u tettu esposti ponu dà una sensazione cunfortu è accogliente quandu si combina cù dettagli muderni.

7. Modelli di pavimenti

Sì i tavulini dritti è stretti ùn sò micca a vostra cosa è cercate qualcosa un pocu più unicu, site in furtuna.Ùn site più limitatu à i tavulini laminati standard di bog.

I pavimenti in laminatu largu sò una grande opzione per pavimenti in stile cottage.I tavulini più longu è più largu aiutanu à dà l'illusione di u spaziu è facenu chì a vostra casa pare più grande di ciò chì hè veramente.Sò dispunibili in tutti i culori è mudelli è sò una opzione veramente versatile per ogni casa.

Herringbone hè statu un mudellu di pavimenti di moda per parechji anni è hè un modu fantasticu per portà un pocu stile vintage in a vostra casa.Originariamente vistu più cumunimenti in l'opzioni di pavimenti in parquet, hè solu in l'ultima decada o cusì chì u mudellu hà allargatu i so orizzonti à l'industria di pavimenti laminati.I tavulini strettamente alternati sò posti in anguli di 90 gradi è anu u benefiziu aghjuntu di fà chì i spazii pareanu più grande.

Chevron hè simile à l'aringa, ma invece di mette i tavulini à un angolo di 90 gradi, i tavulini sò tagliati à 45 gradi è seguitanu un mudellu assai più uniforme.Stu stile hè assai populari trà i ghjovani prupietari in particulare, chì offre un dettagliu unicu à a vostra casa.


Tempu di post: Jul-10-2023