• ECOWOOD

Best Opzioni di Pavimenti Hotel • Design Hotel

Best Opzioni di Pavimenti Hotel • Design Hotel

Chì ghjè a prima cosa chì vi vede quandu ghjunghje in un hotel?Chandelier luxueux à la réception ou parquet dans le salon ?Un grande disignu parte da u pianu, soprattuttu induve vulete impressiunà i vostri invitati.
U lobby hè u primu postu chì l'ospiti passanu quandu entra in un hotel, è l'assunzioni sò spessu fatti nantu à ciò chì u restu di l'albergu serà.Fate una prima impressione indimenticabile à i vostri invitati cù piastrelle di vinile di lussu.LVT hè dispunibule in una varietà di materiali d'imitazione cumpresi legnu, petra è tile.In più di stili cum'è u parquet, l'aringa è l'aringa, ancu exudes gustu è versatilità.
Tratta i vostri invitati cù piastrelle in vinile in stile parquet di lussu.U parquet apparsu per a prima volta in Versailles in Francia in u 1684 è diventò sempre più populari in tutta l'Europa.Stili di pavimenti sò stallati in palazzi ricchi è ponu esse stallati solu da artighjani qualificati.Hè durable, impermeable è perfettu per lobbies incredibili 24/7.
Stu pianu pare mudernu cù un toccu tradiziunale è pudete andà in ogni direzzione grazia à u so mudellu unicu.Un hotel simplice?Unisce u parquet LVT chjaru cù pareti chjaru è mobili taupe per dà à u lobby una sensazione aria.O se u vostru hotel hè tradiziunale, optate per un LVT marrone cioccolatu scuru cù interni rossi è verdi brillanti.
A stanza hè a stanza induve l'ospiti ponu rilassate.Dopu tuttu, volenu vultà in a so stanza, nò ?A prima cosa chì facenu hè di caccià i so scarpi.Siccomu u pianu hè u primu chì tocanu, hè impurtante di furnisce di lussu è cunfortu.
U lignu solidu hè apprezzatu per a so eleganza, bellezza è caratteru.Stu materiale adorna lobbies, lobbies caratteristici è penthouses, facendu unu di l'opzioni di pavimenti più lussuosi.I pavimenti in legnu solidu sò diventati sempre più populari in l'industria di l'ospitalità, in particulare in i camere.U parquet hè unicu trà l'alberghi parigini è si sparghje lentamente in tutta l'Europa per via di u so disignu versatile è caru.
U lignu solidu vene in una varietà di culori è mudelli individuali, da l'aringa, l'aringa à u parquet.Accoppiate questi pavimenti cù lenzuola di culore di cachemire è cortini di linu suave per creà un spaziu chì vi traspurtarà in un santuariu Maldivianu.Per una atmosfera urbana, u decoru in stile industriale è i muri di mattoni esposti pareanu facili nantu à a quercia marrone cioccolatu.
U quercia solidu hè un materiale durable, cusì assicuratevi di utilizà un tappettu suave per finisce.Aghjunghjite vestiti è pantofole per un cunfortu extra è lussu è vulete chì i vostri invitati si sentenu cum'è in casa!
U bagnu hè l'unica stanza in u vostru hotel chì deve esse eleganti è funziunali.Bagni eleganti cù accenti di ottone, pareti di calcariu, docce intelligenti è toilette conquistanu u mondu internu.Ma u principale chì l'albergatori anu da cunsiderà hè u sessu.
A megliu scelta per u pavimentu di bagnu in stanze d'hotel hè a tella di vinile di petra.Sò durable, impermeabili è anu una bona presa.U tile di vinile di petra hè mudernu è vene in una varietà di culori è stili, imitandu l'aspettu naturali di a petra.Se vulete creà un aspettu rusticu cù piastrelle autentiche, sceglite culori cum'è grisgiu ambientale o ardesia blu.
Ogni pianu hè adattatu per ogni hotel, secondu u tipu di hotel chì site.Sè vo site una catena hotelera è vulete un hotel all-in-one, u pavimentu LVT hè a strada per andà.Sè vo avete un picculu hotel o boutique hotel, lignu solidu è pavimenti ingegneria sò a vostra megliu scumessa.Tuttu dipende di quantu persone sò cun voi.


Tempu di Postu: Aug-18-2022