• ECOWOOD

Elm Court: Visitate a massiccia mansion Vanderbilt Massachusetts chì hà cambiatu a storia per sempre.

Elm Court: Visitate a massiccia mansion Vanderbilt Massachusetts chì hà cambiatu a storia per sempre.

Una volta cunzidiratu a reale americana, i Vanderbilt incarnavanu a grandezza di l'età d'oru.Cunnisciuti per fà feste lussuose, sò ancu rispunsevuli di custruisce alcune di e case più grandi è lussuose in i Stati Uniti.Unu di tali siti hè Elm Court, chì si dice chì hè cusì grande chì si estende duie cità.Hè vindutu solu per 8 milioni di $ (6,6 milioni di £), più di 4 milioni di $ per u so prezzu originale di 12,5 milioni di $ (10,3 milioni di £).Cliccate o scorri per fà un tour di sta maravigliosa casa è amparà cumu hà ghjucatu un rolu in dui di l'avvenimenti più impurtanti di a storia ...
Situatu trà e cità di Stockbridge è Lenox, Massachusetts, u duminiu di 89 acre hè innegabilmente a fuga perfetta per una di e famiglie più elite di u mondu.Frederick Law Olmsted, l'omu daretu à Central Park, hè statu ancu ingaghjatu per custruisce i giardini di a mansion.
I Vanderbilt sò una di e famiglie più ricche in a storia americana, un fattu chì hè spessu silenziu postu chì a so ricchezza pò esse tracciata à u mercante è u pruprietariu di schiavi Cornelius Vanderbilt.In u 1810, hà pigliatu in prestito $ 100 (£ 76) (circa $ 2,446 oghje) da a so mamma per inizià l'affari di famiglia è hà cuminciatu à operare una nave di passageru à Staten Island.Dopu si ramificatu in i battelli a vapore prima di fundà a Ferrovia Centrale di New York.Sicondu Forbes, Cornelius hà ammassatu una fortuna di $ 100 milioni (£ 76 milioni) in a so vita, l'equivalente di $ 2,9 miliardi in soldi d'oghje, è più di ciò chì era in u Tesoru di i Stati Uniti à u mumentu.
Di sicuru, Cornelius è a so famiglia anu utilizatu a so ricchezza per custruisce palazzi, cumpresu l'estate Biltmore in North Carolina, chì ferma a più grande residenza in i Stati Uniti.Elm Court hè statu cuncepitu per a nipote di Cornelius, Emily Thorne Vanderbilt è u so maritu William Douglas Sloan, in foto quì.Abitavanu à u 2 West 52nd Street in Manhattan, New York, ma vulianu una casa d'estate per scappà di l'agitazione di a Big Apple.
Allora, in u 1885, a coppia hà cumandatu à l'iconica firma di architettura Peabody and Stearns per disignà a prima versione di The Breakers, a casa d'estiu di Cornelius Vanderbilt II, ma sfurtunatamenti hè stata distrutta da u focu.In u 1886 Elm Yard hè statu finitu.Malgradu esse cunsideratu una casa di vacanze simplice, hè abbastanza estensiva.Oghje, ferma a più grande residenza in stile shingle in i Stati Uniti.Sta fotografia, scattata in u 1910, mette in risaltu a grandezza di u duminiu.
Tuttavia, Emily è William ùn sò micca troppu cuntenti cù a so pila d'estate, postu chì anu fattu alcune rinuvazioni di casa, aghjustatu stanze, è assuciatu più persunale per risponde à i so bisogni.A pruprietà ùn hè stata finita finu à u principiu di u 1900.Cù a so facciata sprawling rossu crema, torrette svelte, finestre di lattice è decoru Tudor, u duminiu face una prima impressione.
Comprensibilmente, Emily è u so maritu William, chì gestisce a so propria impresa di famiglia W. & J. Sloane, una tenda di mobili di lussu è tappeti in New York City, ùn anu risparmiatu micca spese per cuncepisce a so incredibile casa ufficiale in stile Gilded Age.Dapoi anni, a coppia VIP hà accoltu una seria di festa fastosa in l'hotel.Ancu dopu à a morte di Guglielmu in u 1915, Emily cuntinuò à passà l'estate in a residenza, chì era a scena di diverse riunioni suciali impurtanti, se micca tutte.In fatti, a casa piatta una storia piuttostu stupente.In u 1919 hà accoltu e negoziazioni di Elm Court, una di una seria di cunferenze pulitiche chì hà cambiatu u mondu.
L'entrata di a casa hè maestosa cum'è era in l'apogeu quandu Emily è William campavanu quì.I negoziati chì sò tenuti quì più di 100 anni fà aiutavanu à fà u Trattatu di Versailles, un accordu di pace firmatu à u Palazzu di Versailles à a fine di a Prima Guerra Munniali.A riunione hà ancu purtatu à a furmazione di a Società di e Nazioni, chì hè stata creata in u 1920 cum'è un mezzu di risolve i futuri disputi internaziunali.Sorprendentemente, Elm Court hà ghjucatu un rolu chjave in questi dui avvenimenti impurtanti.
In u 1920, cinque anni dopu à a morte di William, Emily si maritò cù Henry White.Era un anticu Ambasciatore di i Stati Uniti, ma sfurtunatamenti White morse à Elm Court in u 1927 per complicazioni di una operazione è sò stati maritati per solu sette anni.Emily murìu in u duminiu in u 1946 à l'età di 94. A nipote di Emily, Marjorie Field Wild, è u so maritu, u coronel Helm George Wild, hà pigliatu u palazzu signorile è l'hà apertu à l'ospiti cum'è un hotel chì accolta à 60 persone.Cù u so impressiunanti tettu cassonatu è pannelli, questu hè sicuru d'esse un grande locu per stà!
Pudemu imaginate l'ospiti chì ammiranu stu maravigliu hotel.A porta d'entrata si apre in stu spaziu maravigghiusu, chì era destinatu à creà un accolta calorosa per i vacanzieri.Da l'imponente caminetto ornato di bassorilievi Art Nouveau di rondini e viti, ai pavimenti in parquet scintillanti e ai decori traforati di velluto, questa lobby fa un'impressione duratura.
A casa di 55 000 piedi quadrati hà 106 camere, è ogni spaziu hè pienu di caratteristiche architettoniche stupendenti è dettagli decorattivi, cumpresi caminetti di legnu, drappi eleganti, moldings decorativi, luminari dorati è mobili antichi.U lobby porta in un spaziosu spaziu di vita pensatu per rilassate, riceve invitati è travaglià.U spaziu hè prubabilmente utilizatu cum'è una sala di ballu per un avvenimentu di sera, o forse una sala di ballu per una cena fastosa.
A biblioteca di legnu riccamente decorata di u palazzu storicu hè una di e so stanze più belle.Muri di pannelli blu brillanti, librerie integrate, un focu furioso è una moquette stupente chì eleva a stanza, ùn ci hè un locu megliu per curl up cun un bonu libru.
Parlendu di pavimenti di carattere, stu spaziu di vita formale pò esse usatu cum'è un locu per rilassate dopu un ghjornu longu o cum'è una sala di pranzu per i pranzi di ogni ghjornu.Cù finestre da u pavimentu à u tettu chì si affaccianu nantu à u giardinu fora è e porte di vetru scorrevule chì portanu à u conservatoriu, i Vanderbilt senza dubbitu goderanu assai cocktail in a sera d'estate.
A cucina rinnuvata hè spaziosa è luminosa, cù elementi di cuncepimentu chì sfocanu e linee trà tradiziunale è mudernu.Da l'apparecchi di alta qualità à i piani di travagliu spaziosi, i muri di mattoni esposti è i bellissimi mobili d'epoca, sta cucina gourmet hè adatta per un chef famosu.
A cucina si apre in una splendida despensa di butler cù armadi in legnu scuru, doppi lavandini è un sediu di finestra induve pudete gode di vedute mozzafiato di i terreni.Sorprendentemente, a despensa hè più grande di a cucina stessu, secondu u realtor.
A casa hè avà listata in u Registru Naziunale di Lochi Storici, è mentre chì alcune stanze sò state bellamente restaurate, l'altri sò abbandunati.Stu locu era una volta una sala di biliardo, senza dubbitu u situ di parechje notte di ghjocu raucu per a famiglia Vanderbilt.Cù i so splendidi pannelli di legnu di salvia, un focu massivu è e finestri interminabili, hè faciule d'imaginà quantu stupente sta stanza pò esse cun un pocu di cura.
Intantu, a bagnera grisa hè abbandunata in casa, è a pittura si sbuccia da l'archi di a porta.In u 1957, a nipote di Emily, Marjorie, hà chjusu l'hotel è a famiglia Vanderbilt hà cessatu di l'usu sanu.Sicondu l'agente di lista di Compass John Barbato, a casa abbandunata hè stata vacante da 40 o 50 anni, pocu à pocu cadendu in disrepair.Hè statu ancu vittima di vandalismu è di saccheghju finu à chì Robert Berle, u bisnipote di Emily Vanderbilt, hà compru Elm Court in u 1999.
Robert hà intrapresu una rinuvazione estensiva chì hà purtatu stu bellu edifiziu à l'orlu.Si cuncintrau nantu à a sala di divertimentu principale di a casa è e camere, è hà rinnuvatu a cucina è l'ala di i servitori.Per parechji anni, Robert hà utilizatu a casa cum'è un locu di matrimoniu, ma ùn hà mai finitu tuttu u travagliu.Sicondu Realtor, più di 65 camere cù una superficie tutale di circa 20,821 metri quadrati sò stati restaurati.I restanti 30 000 piedi quadrati aspettanu per esse salvati.
In altrò hè probabilmente unu di i più belli scalini chì avemu mai vistu.Soffitti voltati verdi chiari, travi di legnu bianchi di neve, balaustre ornate è tappeti abbaglianti facenu stu spaziu di sognu impeccabilmente decoratu.I scalini portanu à e camere abbaglianti à u sopra.
Sè includenu tutte e stanze di u persunale in a casa, u numeru di stanze cresce à 47. Tuttavia, solu 18 sò pronti per riceve invitati.Questa hè una di e pochi ritratti chì avemu, ma hè chjaru chì u travagliu di Robert hà pagatu.Da camini eleganti è arredamenti à trattamenti squisiti di finestra, a risturazione hè stata meticulosamente fatta, aghjunghjendu un toccu di simplicità muderna à ogni stanza.
Questa camera puderia esse bè u santuariu di Emily, cumpletu cù un grande armariu è una zona di seduta induve pudete rilassate cù u vostru caffè matinale.Pensemu chì ancu e celebrità seranu cuntenti di stu armariu, grazia à u so muru è u spaziu di almacenamento, i cassetti è i nicchi di scarpi.
A casa hà 23 bagni, parechji di i quali parenu esse intactu.Questu hà una paleta tutta di crema cù l'apparecchi di ottone anticu è una vasca integrata.Sembra chì ci sò 15 camere più è almenu 12 bagni in l'ala pristina di a casa di lussu, tutti in bisognu di risturazione.
Ci hè una scala addiziale, menu elegante ch'è a scala di fronte in u centru di a casa, alluntanatu à u spinu di a casa accantu à a cucina.Dui scalini eranu cumuni in u disignu di a casa, perchè permettenu à i servitori è à l'altri staffi di spustà trà i piani inosservati.
A pruprietà hà ancu un sotano enormu chì aspetta ancu di esse restauratu à a so antica gloria.Puderia esse un locu induve l'impiegati puderanu riunite durante i so turni o almacenà l'alimentu è u vinu per feste fastidi per a famiglia Vanderbilt.Avà un pocu stranu, u spaziu abbandunatu hà mura sfracicate, pavimenti ricoperti di macerie è elementi strutturali esposti.
Passendu fora, vedrete prati espansivi, stagni di gigli, boschi, campi aperti, giardini murati è edifizii storichi folli cuncepiti da u grande icona di l'architettura di u paisaghju americanu, Frederick Law Orme.A cura di Frederick Law Olmsted.In tutta a so carriera illustre, Olmsted hà travagliatu in u Parcu Statale di Niagara Falls, u Parcu Monti Reale in Montreal, è u Biltmore Estate originale in Asheville, North Carolina, frà altri.Tuttavia, u Central Park di New York ferma a so creazione più famosa.
Questa fotografia stupente, presa in u 1910, cattura Emily è William durante u so regnu.Mostra quant'era impressiunanti è magnifichi i giardini una volta, cù siepi puliti, funtani formali è camini tortuosi.
Tuttavia, ùn hè micca tuttu ciò chì hè ammucciatu in stu bellu cortile.Ci sò parechji edifici impressiunanti nantu à a pruprietà, tutti pronti è in attesa di risturazione.Ci sò trè case di u persunale, cumpresa una casetta di ottu camere di maggiordomu, è ancu residenze per u giardiniere è u guardianu, è una casa di carru.
U giardinu hà ancu duie stalle è una magnifica stalla.Dentru e stalle sò furnuti cù belli partizioni di ottone.Ci sò infinite opzioni quandu si tratta di ciò chì pudete fà cù questu spaziu.Crea un ristorante, trasformallu in una residenza distintiva o aduprate per l'equitazione.
U duminiu hà parechje serre usate per cultivà l'alimentariu per a famiglia Vanderbilt.In u 1958, un annu dopu à a chjusa di l'hotel, l'anzianu direttore di l'Elm Court Tony Fiorini hà stallatu una nursery cummirciali in u duminiu è hà apertu dui buttreghi lucali per vende i frutti di u so travagliu.A pruprietà pò restaurà u so patrimoniu orticulturale è furnisce una fonte addiziale di ingressu se u novu pruprietariu desidera.
In u 2012, l'attuale pruprietariu di a pruprietà hà acquistatu u situ cù l'intenzione di custruisce un hotel è un spa, ma sfurtunatamenti questi piani ùn anu mai ghjuntu.Avà chì hè stata finalmente venduta à un sviluppatore, Elm Court aspetta u so prossimu capitulu.Ùn sapemu micca voi, ma ùn pudemu aspittà di vede ciò chì i novi pruprietarii facenu cù stu locu !
LoveEverything.com Limited, una sucità registrata in Inghilterra è Galles.Numeru di registrazione di a cumpagnia: 07255787


Tempu di post: 23-mar-2023