• ECOWOOD

QUATTRE DI I MEGLIO MODE DI PULIZIA PARQUET FLOORING

QUATTRE DI I MEGLIO MODE DI PULIZIA PARQUET FLOORING

Originatu in u 16u seculu in Francia, u parquet hà un mudellu chì pò purtà eleganza è stile à quasi ogni stanza di a casa.Hè durable, assequible è un grande puntu focu.Stu pavimentu distintivu è pupulare necessita un mantenimentu regulare per assicurà chì pare cusì frescu è bellu cum'è u ghjornu chì hè statu postu.

U pavimentu in parquet hè estremamente resistente, facendu perfettu per e zone cù assai trafficu pede, sia u corridoiu o un salottu apertu.Allora, s'è vo vi dumandate cumu si mantene è u megliu modu per pulizziari un pavimentu di parquet, avemu riunitu alcuni cunsiglii per aiutà.

1. Vacuum The Floor

Da i capelli di l'animali à e particelle purtate nantu à i scarpi, i pavimenti in legnu duru raccolte a terra, a polvera è i detriti chì ponu accumulà rapidamente è cusì l'usu di l'aspiratore hè una bella manera di pulisce u parquet.L'aspiratore si metterà trà i angoli di i pavimenti in parquet è scioglie a terra per esse pulita più accuratamente più tardi.Quandu si passa, mette sempre in un pianu duru o un pianu nudu.Se u vostru aspiratore ùn hà micca questu paràmetru, utilizate un appiccicatu di spazzola suave invece per evità di graffià u vostru pianu.

2. Spazza è Mop

Spazzare regularmente hè ancu impurtante quandu pulisce u vostru parquet, postu chì pò coglie e cose chì u vacuum hà mancatu.Una volta chì avete sguassatu a terra è i detriti, duvete ancu assicuratevi di sguassate.Hè impurtante micca di saturatu u vostru pavimentu in acqua o pruduttu.Pudete simpricimenti umidite ligeramente un mop (una spugna di spugna chì pò esse strizzata bè funziona bè) cù acqua solu è permettenu à l'aria secca.Questu pigliarà a polvera è mantene u vostru pianu.

3. Pulizia prufonda

Hè cruciale per dà u vostru pavimentu una pulita profonda per caccià l'accumulazione eccessiva.Segui sempre l'istruzzioni cunsigliate da u fabricatore quandu pulite u vostru parquet è evite chimichi duri cum'è bleach è ammonia chì ponu dannà.Invece, truvate una suluzione speciale per a pulizia di u parquet è seguite questi passi simplici:

  • Sguassate quant'è mobili pussibule prima di a vostra pulizia profonda.Fendu cusì vi assicurà una pulizia uniforme.Assicuratevi solu di ùn trascinà articuli pisanti chì puderanu graffià i pavimenti!
  • Accuminciate cù una pulizia generale (cum'è sopra) cù l'aspiratore, spazzandu è mopping.Avemu cunsigliatu per dà un doppiu mop per assicurassi veramente chì avete pigliatu tutta a sucietà è a polvera chì vene da a terra in terra da l'esterno.
  • Aduprate u vostru pulitore speciale per parquet, chì serà specificu per a superficia di legnu è ùn solu pulisce, ma ancu pulisce i pavimenti.Evite i prudutti di cera chì prumettenu splendore è invece utilizate un sigillante chì aumenterà a longevità è a durabilità di u vostru pavimentu.
  • Ùn avete micca bisognu di cumprà prudutti cummirciali se preferite creà u vostru propiu.I rimedii di casa ponu esse adattati per i pavimenti in parquet, ma duvete evità l'usu di prudutti di pulizia casalinghi cumuni cum'è l'acitu, i saponi à l'oliu o i detergenti à pH altu.Invece mischjà un bucket d'acqua calda cù ¼ tazza di sapone per lavapiatti.
  • Qualunque sia l'agente di pulizia chì decide di utilizà, aduprate un mop - piuttostu cà un pannu - chì serà più veloce è hè ancu più faciule da strizzate.Soak the mop with the solution and then pass a good amount of time drening it out.
  • Assicuratevi di utilizà una mopa secca per sguassà l'acqua eccessiva chì pò dannà u pavimentu di legnu è evite i marchi d'acqua.

4. Mantenimentu generale

A manera più efficaci di pulizziari un parquet hè di fà una pulizia regulare - cum'è l'esitatu sopra.Ma u mantenimentu generale di u vostru pavimentu hè cusì impurtante:

  • Pulite immediatamente i versamenti per aiutà à riduce è eliminà a macchia.Vulete prevene u più liquidu pussibule di seeping in u legnu è e articuli.
  • Per evità scuffs, scratchs and dents, mette i pedi di feltro protettivu sottu i mobili, in particulare articuli più pesanti, cum'è sofà o librerie.Tagliate e unghie di i vostri animali domestici regularmente per evità graffi.
  • Per prevene l'eccessiva traccia di terra in u pavimentu, mette stuoie à l'internu è fora di e porte d'entrata è a mop secca trà e pulite profonde per mantene u vostru pavimentu frescu è pulitu.
  • Prutegge e zone di trafficu pesante cum'è corridoi cù tappeti o corridori.
  • Sì qualchissia di i vostri finestri sò una fonte di luce diretta di u sole, ombreggiate cù cortini o persiane per evità di sbiadisci.

Tempu di Post: 23-May-2023