• ECOWOOD

Pavimenti in legnu in Cucine è Bagni: Sì o No?

Pavimenti in legnu in Cucine è Bagni: Sì o No?

U pavimentu in legnu hè una scelta di pavimenti senza tempo.Ci hè un mutivu per chì a maiò parte di i compratori di casa brama un legnu duru ben curatu: hè accogliente, invitante è aumenta u valore di a vostra casa.

Ma duvete cunsideràstallazione di pavimenti in legnu duruin a vostra cucina è bagnu?

Hè una quistione cumuna senza risposta generale.Avemu stallatu pavimenti in legnu in a Greater Toronto Area - è ancu prughjetti speciali in tuttu u Canada - per anni, è sapemu quandu (è quandu micca) aduprà pavimenti in legnu.

Bordeaux

 

I Beneficii di Pavimenti in Legnu

Ci hè parechje boni ragiuni perchè u legnu hè una scelta eccellente di pavimenti.Eccu alcuni di i più impressiunanti:
● Hè calda è invitante.U pavimentu di legnu hè un materiale di custruzzione tradiziunale chì sparghje un sensu di familiarità.Mantene ancu u calore cusì hè literalmente caldu per caminari.
● Hè neutru in u culore è u stilu di disignu.A cuntrariu di a catifa, i pavimenti di legnu duru vanu cù quasi tuttu.
● Hè faciule da pulisce.A cura di u pavimentu di legnu ùn hè micca cumplicatu.Pulisci i versamenti, aspira o spazza a polvera o i detriti, è aduprate smaltu per pavimenti ogni tantu per fà brillanu.
● Hè durable.Se mantene regularmente è cura di i vostri pavimenti ponu durà assai tempu.
● Pò esse rifinitu.Sia per restaurà a so bellezza originale o per dà un novu sguardu, pudete esce u megliu in legnu duru, sabbiandu è rifinitu.Una volta ogni 10 anni hè ideale.
● Hè senza allergenu.Sì qualchissia in a vostra famiglia soffre d'allergii, u pavimentu di legnu hè a scelta perfetta perchè ùn intrappula micca irritanti cum'è altri pavimenti, cum'è tappeti, facenu.
● Hè pupulare.Perchè hè desideratu, a stallazione di pavimenti di legnu aumenta u valore di a vostra casa.

Installazione di pavimenti in legnu in a cucina è u bagnu: duvete?

In tutti i nostri anni di stallazione di pavimenti in legnu in l'ECO è oltre, avemu amparatu chì ùn ci hè una risposta solu per e considerazioni di pavimenti chì s'applicanu in tuttu.

Per i pavimenti di legnu in a cucina, pudete fà un argumentu per i dui lati, ma in generale, installà legnu in a cucina hè bella.A cosa principale di ricurdà hè chì a cucina hè u core di a casa, cusì vede assai azzione è incurrà disgrazia da avè l'utensili abbandunati à u liquidu.U pavimentu di legnu hè resistente à l'acqua, micca impermeabile.

Frascati 2

Quandu si tratta di u vostru bagnu, sta zona hè umida è umida, per quessa ùn hè micca ideale per pavimenti di legnu.L'umidità è l'umidità cumprumettenu u pavimentu di legnu.

Invece, cunzidirapavimenti di tile.Ci hè una varietà di tile chì imitanu u mudellu di pavimenti di legnu duru per pudè ottene un aspettu intemporal.In più, i pavimenti di tile ponu rende u vostru spaziu ancu più accogliente scaldendu i pavimenti di tile.Questa funziunalità imbuerà u vostru tile cù alcune di e stesse qualità chì a ghjente amarà nantu à u pavimentu di legnu.

Semu felici d'aiutà à piglià a megliu decisione di pavimentu per u vostru spaziu, è quandu site prontu, ci piacerebbe installallu bè.Cuntatta ciin ogni momentu per cunsiglii onesti è esperti.

 


Tempu di posta: 03-Jan-2023