• ECOWOOD

Cumu sceglie u pavimentu di legnu per a nova decorazione di a casa?

Cumu sceglie u pavimentu di legnu per a nova decorazione di a casa?

Novu dicurazione di a casa per cumprà pavimenti, hè veramente un pianu bellu per cumprà torna, in fattu, avemu sempre à cunsiderà s'ellu i pavimenti fighjenu è u stilu di decorazione di casa è u culore currispondenu, ma ancu secondu a situazione attuale di u so. propria casa per sceglie i pavimenti adattati, i fabricatori di pavimenti in legnu è dite alcune cose à attente.

Illuminazione in u salottu
L'illuminazione in a stanza pò ancu limità a scelta di u culore di u pianu.Una stanza cù una bona illuminazione pò sceglie una gamma più grande, è i culori scuri è chjaru ponu esse cuntrullati.Per stanze cù pavimenti più bassi è illuminazione insufficiente, l'attenzione deve esse pagata à selezziunà i materiali di pavimenti cù una luminosità più altu è un culore più adattatu, è per evità l'usu di materiali cù culori più scuri quantu pussibule.

Corrispondenza di u culore di u pianu
U culore di u tarrenu hè di spiccà u culore di u mobili, è a dicurazione di a terra appartene à a dicurazione à longu andà, chì ùn serà micca cambiatu spessu in circustanze nurmale, cusì duvemu cunsiderà parechji fatturi quandu sceglite.À mezu à elli, u culore naturali è u culore neutru sò sempre stati u culore principale, ma s'ellu hè assuciatu bè, u culore scuru è u culore chjaru ponu ottene l'effettu desideratu.

A dimensione di l'area di custruzzione
Comu tutti sapemu, u culore affetterà l'effettu visuale di e persone.U tonu caldu hè u culore di espansione, u tonu friddu hè u culore di cuntrazione.Per quessa, a piccula zona di u pianu di a stanza per sceglie i toni scuri di u culore friddu, farà chì a ghjente si senti grande spaziu, se l'scelta di u pianu di u culore caldu farà u spaziu più strettu, cresce u sensu di depressione.Inoltre, in l'scelta di mudelli di pavimenti, deve esse inclinatu à una texture chjuca o un effettu drittu, per evitari mudelli grandi è disordinati.

A serie bianca grisa hè cunsigliatu
Oghje, parechje famiglie piace à utilizà pavimenti bianchi, sperendu à avè una atmosfera tranquilla di casa, quì sò sempre suggerimenti, u megliu usu di serie grisa è cusì.U culore più chjaru, faciule da dà à e persone un sensu di tranquillità, ùn pruvucarà micca u culore di u muru di u culore di u pianu pesante di u culore di u pianu "la testa di u pede pesante".

Vi ricordate di sti quattru punti ?Spergu chì pudete sceglie u pianu ghjustu secondu a situazione attuale di a vostra casa.


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022