• ECOWOOD

Cumu pulisce i pavimenti in parquet di legnu

Cumu pulisce i pavimenti in parquet di legnu

Ùn si negà u calore è a sofisticazione chì u parquet offre à i spazii residenziale è cummerciale.

Sia pusatu in un disignu simplice o intricatu, stu stile di pavimenti in legnu dà vita à ogni stanza.Per quanto possa sembrare un pavimento in parquet, però, richiede una cura regulare per mantene a so bellezza è splendore.

 

Quercia di Chevron risagnata

 

Pavimenti belli è puliti ùn sò micca difficiuli di ottene.Aduprendu prudutti adattati, pulizziari u modu ghjusta è pigliate uni pochi di precauzioni protettive lascià u vostru parquet cun un finitu senza spot è senza strisce chì permette chì a bellezza naturale di u legnu brilla.

 

Prima pulita dopu a stallazione

Dopu chì a vostra bella parquet hè stata stallata, hà bisognu di una pulizia curretta prima di esse utilizata per a prima volta.Perchè stu stile di pavimentu vene in pezzi chjuchi, hè estremamente delicatu è esige una attenzione curretta per evità ogni scratch.

A prima cosa da fà hè d'investisce in prudutti di parquet speciale o aduprà un detergente cunsigliatu da u fabricatore.Sicondu u tipu di legnu, certi prudutti puliranu, puliranu è ponu un sigillante extra chì mantene i vostri fabulosi pavimenti più novi, più longu.I prudutti di pulizia non tossichi chì ùn lascianu micca residui dannusu o opaci sò a vostra megliu scumessa.

Se tenete un altru tipu di pavimentu chì ùn hè micca legnu in altri spazii di a vostra casa, hè impurtante di nutà chì l'usu di a stessa suluzione di pulizia ùn viaghja micca bè cù u vostru parquet.

Indicazioni:

Pulisce i detriti.Preparate i vostri pavimenti sguassate i detriti, a terra o qualsiasi altre particelle chì sò state purtate in a vostra prupietà cù una scopa di setole morbide, una mopa in microfibra o un aspiratore.Preste assai attenzione à u tipu di vacuum chì sceglite d'utilizà cum'è certi mudelli anu un attache di battitore chì ponu facilmente scratch u finitu di u pavimentu di legnu.

Aduprate un pocu bagnatuBagnate leggermente u mop cù una suluzione di pulizia.Un mop umitu hè particularmente cunsigliatu per un pavimentu di legnu in parquet sigillatu.Hè megliu per evità un mop completamente inzuppatu, perchè pò opacisce u finitu è ​​dannu u vostru pavimentu.

Pulite inU travagliu di u vostru pianu in picculi sezioni à u mumentu permette à u legnu di seccu mentre pulite un'altra zona.

AriaAssicuratevi di asciugà immediatamente ogni acqua stagnante.Lasciate u pianu à seccu cumplettamente prima di permette u trafficu di pede di novu per prevene spotting.

 

Pulizia regulare

Sicondu u trafficu è u nùmeru di zitelli o animali chì avete, pudete semplicemente stabilisce un schedariu di pulizia chì face u più sensu à u vostru modu di vita.I cuscinetti di pulizia in microfibra o un mop di polvera ponu esse aduprati ogni ghjornu per caccià a polvera, a terra libera è i capelli di l'animali.Un vacuum cù un appiccicatu di pavimentu molle pò esse usatu ogni settimana per trattà a terra chì puderia scratch your floor.

U parquet in legnu pò esse propensu à a terra è a sucietà chì si accumulanu cù u tempu.In questu casu, una pulita prufonda chì richiede una scopa di setole suave o un aspiratore, una mopa è una soluzione liquida (idealmente cù un livellu di pH di circa 7) hè necessariu per restituverà u so brillamentu naturali - dì ogni unu à dui mesi (questu dipende ancu di trafficu pede).

 

Modi per evità i pavimenti di legnu in parquet dannighjati

  • Pulite i versamenti bagnati o appiccicosi.Spills sò inevitabbili, è hè megliu sguassate immediatamente da u pianu cun un pappu umitu.
  • Evite aduprà l'equipaggiu di pulizia sbagliatu.Questu include qualcosa da una scopa destinata à u pavimentu esterno à un vacuum cù un attache di battitore.L'equipaggiu di pulizia sbagliatu pò facilmente dannà a finitura di legnu.
  • Evite l'usu di i prudutti di pulizia sbagliati.Certi detergenti basati in sapone o cera chì prumettenu di fà brillanu i vostri pavimenti ponu in realtà lascià residui, in particulare nantu à u poliuretanu.Soluzioni di l'acitu o di bicarbonate di soda ponu sbulicà o degradate a finitura di u vostru parquet.L'usu di una spugna ruvida o di un pulitore a vapore pò lascià un usu irreversibile.
  • Evite l'acqua stagnante durante a pulizia.I mops eccessivamente umidi ponu fà chì ancu i pavimenti di parquet sigillati à fibbia.L'acqua hè u peghju nemicu di u legnu, è cù u tempu, l'umidità pò causà deformazioni chì eventualmente dannu u legnu.
  • Evite sliding furniture through the floor.Hè megliu coglie qualsiasi articuli di decoru pesante, mobili è apparecchi completamente fora di a terra per evità di graffià o denting u vostru pavimentu.
  • Protege u legnu da l'animali.Per chì i vostri animali di l'animali godanu u parquet di legnu quant'è voi, assicuratevi chì i so pedi facenu u minimu dannu pussibule.Fate un puntu di tagliate l'unghie di u vostru cane o l'unghje di u vostru gattu.

 

Cunclusioni

Cum'è qualsiasi altra opzione di pavimenti, i pavimenti in parquet sò scettichi à a terra è i danni causati da l'attività di u ghjornu.I marchi di polvere è di terra sò particularmente frequenti in i zoni di trafficu altu cum'è u salottu è a cucina.

Una certa quantità di cura hè necessariu per mantene u vostru pavimentu in boni cundizioni.Cù una pulizia regulare curretta, utilizendu l'arnesi è i prudutti ghjusti è pigliate uni pochi di precauzioni protettive, u vostru pianu conservarà a so bellezza per l'anni à vene.


Tempu di Postu: Nov-17-2022