• ECOWOOD

Cumu mantene i pavimenti di legnu duru chì parenu novi

Cumu mantene i pavimenti di legnu duru chì parenu novi

L'installazione di pavimenti in legnu hè un investimentu.È cum'è qualsiasi investimentu, una volta chì l'avete fattu, vulete prutege.Hè per quessa hè impurtante di mantene i vostri pavimenti di legnu bè.Quantu megliu ti prendi cura di elli, più durà più, chì dà à a vostra casa l'attrazione calda è senza tempo chì hà fattu stu stile di pavimentu cusì universale.

A maiò parte di u mantenimentu di pavimenti in legnu si riduce à mantene li puliti.Questu hè chì mantene u vostru pianu pulitu impedisce u graffiu è u deterioramentu da i detriti cum'è u salinu, i chimichi, u polu, etc. I seguenti cunsiglii vi aiuterà à mantene un pavimentu di legnu splendidu, riccu è pulitu chì durà una vita.

Cumu mantene i pavimenti di legnu duru chì parenu novi

 

  1. Dust Regularly.E particelle di polvera pò causà graffi, chì ponu arruvinà l'aspettu di i vostri pavimenti.Spolverate tutte e superfici in a vostra casa impedisce chì a polvera cade nantu à u vostru pianu.Duvete aduprà una mopa di polvera direttamente nantu à i vostri pavimenti.
  2. Vacuum/Sweep Spessu.Cum'è a polvera, l'accumulazione di terra nantu à i vostri pavimenti pò diminuisce u so aspettu.Hè ricumandemu chì sia vacuum o spazzate almenu una volta à settimana, ma preferibile più spessu.
  3. Aduprate detergenti per pavimenti di qualità.A pulizia di i vostri pavimenti cù un pulitore hè ancu vitale per mantene a so nova apparenza.Hè ricumandemu di pulizziari i pavimenti di legnu in i zoni di trafficu altu una volta à settimana, è i pavimenti in i zoni di trafficu minimu almenu una volta à u mese.
  4. Cercate i pulitori chì travaglianu cù a finitura di u vostru pavimentu, è esaminà currettamente l'ingredienti in u pulitore per assicurà chì ùn saranu micca danni.Bona hè una grande marca di pulitori di pavimenti in legnu.Pudete ancu fà un pulitore in casa di 1 gallone d'acqua, 1/8 tazza di sapone liquidu vegetale è 1/8 tazza di acitu biancu distillatu.Aghjunghjite 8-10 gocce di un oliu essenziale cum'è l'aranciu per un profumu frescu vivificante.
  5. Clean Spills Immediatamente: Spills sò inevitabbili.Ma assicurendu chì li pulite prontamente impediscenu di dannà più i vostri pavimenti.Aduprà un pappu seccu o umitu di solitu farà u truccu (sicondu ciò chì hè spulatu).

In più di mantene i vostri pavimenti più puliti quant'è pussibule, ci sò parechje altre cose chì pudete fà per assicurà chì i vostri pavimenti di legnu fermanu cusì grande cum'è anu fattu u ghjornu chì l'avete installatu.

  1. Aduprà Cuscinetti Mobili.U mobili pò scratch your floors, chì hè per quessa hè una bona idea di appiccicà i pads di mobili à e gambe di e vostre sedie, divani, tavule, etc. per impediscenu questu.
  2. Pulisce i vostri pavimenti.Quattru volte à l'annu (una volta ogni trè mesi), duvete pulisce i vostri pavimenti per mantene l'aspettu novu.Dopu spolverate, è aspiratu i vostri pavimenti per caccià tutti l'eccessi di detriti, aduprate un lucidatu à l'acqua nantu à i vostri pavimenti per rinvià u so splendore è splendore.
  3. Ripristina o rifinisce.Una volta chì parechji anni sò passati da a vostra stallazione originale di u pavimentu di legnu, avete da cunsiderà à restaurà o rifinite i vostri pavimenti di legnu per rinvià à u so aspettu iniziale.

I pavimenti in legnu sò destinati à durà è cun cura curretta, aspittendu cum'è novi per anni è anni in a vostra casa.Sì avete dumande nantu à a stallazione o a manutenzione di pavimenti in legnu, sentite liberu di cuntattateci.Ci piacerebbe aiutà.

 


Tempu di Postu: Dec-13-2022