• ECOWOOD

Cumu caccià i graffi nantu à u pavimentu?

Cumu caccià i graffi nantu à u pavimentu?

Cumu caccià i graffi nantu à u pavimentu in vinile?
Ci hè parechje manere di sguassà i scratchs senza passà una quantità ridicula di tempu nantu à elli.Questu hè grande per i principianti è i pruprietarii cù picculi travaglii.Pudete fà stu facirmenti usendu unu di i tanti tecnichi sèmplice sottu.

Vapuri

L'usu di vapore pò esse una bella manera di sguassà i graffii da u pavimentu senza ferite o dannà u materiale.U vapore alzarà a polvera, a terra è a strata di detriti, lascendu pulita è brillanti.Per i graffii intensi, pudete avè bisognu di usà un detergente nantu à elli prima di usà u vapore per caccià a terra / polvera restante è i detriti.

L'usu di vapore pò esse una bella manera di sguassà i graffii da u pavimentu senza ferite o dannà u materiale.U vapore alzarà a polvera, a terra è a strata di detriti, lascendu pulita è brillanti.

Per i graffii intensi, pudete avè bisognu di usà un detergente nantu à elli prima di usà u vapore per caccià a terra / polvera restante è i detriti.

Pulizie per a casa:

Certi pulitori di a casa cum'è Windex è altri pulitori cuntenenu ingredienti chì aiutanu à eliminà i graffii senza avè bisognu di passà ore sopra u scratch.Pudete mischjà un pocu di Windex cù l'acqua è applicà sta mistura nantu à i graffii, dopu aduprate un pappu seccu per sguassate delicatamente a terra prima di alluntanassi da u pavimentu.

Levigatrice elettrica:

Se u vostru pavimentu hè assai graffiatu è hà assai solchi profondi, una levigatrice elettrica vi aiuterà à sguassà rapidamente.Questi tipi di graffii sò generalmente causati da i zitelli chì correnu i so ghjoculi in u pianu o da i grandi animali chì saltanu nantu à elli.

 


Tempu di Postu: Settembre 16-2022