• ECOWOOD

Cumu brilla u pavimentu in legnu laminatu?

Cumu brilla u pavimentu in legnu laminatu?

Cumu brilla u pavimentu in legnu laminatu?Siccomu u pavimentu laminatu hè una opzione populari per e case, hè impurtante sapè cumu brilla u pavimentu laminatu.I pavimenti in legnu laminatu sò faciuli di mantene è ponu esse puliti cù articuli simplici di casa.Amparate nantu à i migliori prudutti à utilizà è seguite uni pochi di reguli basi per a pulizia di u vostru pavimentu laminatu, amparate à splende i pavimenti di legnu laminatu in pocu tempu.

Avete da seguità attentamente l'istruzzioni di u fabricatore quandu avete cura di u vostru novu pavimentu laminatu.Questu includenu sapè chì tipi di prudutti di pulizia ponu dannà a superficia di u pavimentu cù i prublemi potenziali chì deve esse evitati sanu.

Inoltre, assicuratevi di sapè cumu u vostru pianu hà bisognu di mantenimentu prufessiunale prima di pruvà à pulisce.I seguenti sò i passi nantu à cumu splende u pavimentu di legnu laminatu.Continua a leghje -Cumu brilla u pavimentu in legnu laminatu?

Vacuum o Spazzate bè

Pulite a superficia passando l'aspiratore o spazzandola bè.Allora sguassate cù un pappu umitu.Assicuratevi chì ùn ci sia micca residu di sapone.Sè vo aduprate sapone, sciacquate l'area bè dopu a pulizia.

cera

Pone una quantità di cera nantu à u vostru pad applicatore o un rag suave, secondu ciò chì avete a manu.Agite a cera in u so cuntinuu bè per chì tutti i cumpunenti sò mischiati bè finu à vede un culore uniforme.Assicuratevi chì a capa hè abbastanza fina per piglià u tempu per si secca.Applicà a cera nantu à a superficia in un muvimentu circulari finu à ch'ella hè sanu sanu.

Buff The Machine

Pudete avà buff usendu una macchina o mette più sforzu è fate manualmente.In ogni casu, sè vo vulete usà l'ultimu metudu, assicuratevi chì a vostra manu hè impannillata in una tela per evitari ferite per u calore da a friczione.Inoltre, fate attenzione à ùn move micca troppu veloce, perchè questu solu pruvucarà un eccessivu di cera in certi spazii di u pavimentu, facendu chì pareanu più opachi di l'altri.

Un altru stratu di cera

Aspettate circa 30 minuti prima di applicà una altra capa di cera per chì a prima capa hà u tempu di secca prima.Cuntinuà l'applicazione di strati finu à avè righjuntu u livellu di brillanza desideratu.Se fattu bè, trè mantelli duveranu pruduce un bellu splendore.Se vulete aghjunghje più mantellu, 30 minuti deve esse abbastanza intervallu per questu.

Pulisce cù un pannu pulitu

Aspettate finu à chì tutta a cera hè stata assorbita in u pavimentu prima di pulisce cù un pappu pulitu in un muvimentu circular.Puderete micca esse capace di vede cambiamenti in prima, ma si verificate da vicinu dopu uni pochi d'ore, vi vede chì a superficia hè avà assai liscia è dura.

Elimina l'eccessu di cera

Dopu à circa un'ora di lucidatura di u vostru pavimentu di legnu laminatu, assicuratevi chì tutta a cera eccessiva hè stata sguassata da a superficia, sguassate cù un pappu di cuttuni pulitu è ​​​​morbidu in un muvimentu circular di novu.Questu hè induve avè un vacuum o una scopa hè utile perchè questu ancu coglie a terra è e strisce lasciate nantu à a superficia.

Applica Resin Polish

Applicà un novu mantellu di smaltu di resina per rinfurzà a lucentezza nantu à u vostru pavimentu laminatu è lasciate per altri 30 minuti prima di pulisce di novu cù un pannu di cuttuni pulitu è ​​suave.Questa volta, aduprate un muvimentu circular per applicà pressione nantu à questu finu à vede chì qualsiasi smudges sò stati eliminati.

Dopu à a lisciatura, sguassate e superfici cù un pappu pulitu è ​​​​applicà a resina di novu.

Touch Up Zone Affettate

Avà, tutta a resina eccessiva hè stata assorbita in u pavimentu, chì significa chì avà hè assai durable.Tuttavia, duvete ancu verificà s'ellu ci sò stati marchi di scuff o graffii lasciati dopu à a sabbiatura perchè questi ponu esse permanenti.Aduprate un culore adattatu per toccu i zoni affettati in cunseguenza.

Altrimenti, sabbiate finu à ch'elli sò livellu cù l'altri spazii in u vostru pavimentu di legnu laminatu.

Wax and Buff di novu

Applicà un altru stratu di cera nantu à questu è pulisce tutta a superficia di u vostru pavimentu laminatu finu à vede chì avà hè liscia.Questa volta, u splendore serà restauratu dopu à fà questu.Pudete avà retrocede in a vostra stanza di pavimenti in legnu laminatu chì deve esse bellu.

Duvete fà questu ogni volta perchè ancu s'è i vostri pavimenti sò duri, a polvera puderia ancu accumulà perchè ùn sò micca sigillati.

Ogni volta chì vulete usà a vostra zona, assicuratevi di spazzà o aspira prima prima di pulisce bè cù un pannu umitu.Mentre ùn ci sò micca marchi di scuff, avete finitu.

Aduprate un mop ergonomicu quandu si pulisce

Stu tipu d'attrezzatura di pulizia furnisce una copertura trè volte megliu mentre mopping u pavimentu cà i mops regularmente.Pudete aduprà stu tipu d'equipaggiu per pulizziari i spazii difficiuli d'accessu cum'è anguli o sottu mobili, chì di solitu trascurate quandu si mopping.

Pruvate Soluzioni di Pulizia in una Zona Inaccessibile Prima

Se pensa à utilizà una nova suluzione di pulizia per u vostru pavimentu di legnu laminatu, avete da pruvà a suluzione prima in una zona inaccessibile.Questu hè chì alcune soluzioni di pulizia ponu causà decolorazione o cambià a luminosità di u pianu.

Spazza u Pavimentu Prima Prima di Pulisce

Dopu avè spazzatu u vostru pavimentu di legnu laminatu, aduprate un pannu seccu o una tovagliola per sguassà e particelle di polvera lasciate dopu a spazzatura.Asciugà in picculi movimenti circulari per assicurà chì u pannu cattura solu particelle di polvera è micca a terra sottu.

Evite aduprà troppu putenza quandu si pulisce

Avete da evitari d'utilizà troppu putenza quandu pulizziate u pavimentu di legnu laminatu perchè questu pruvucarà picculi graffii nantu à a superficia di u pavimentu.Questi scratch, à u turnu, facenu più difficiuli di pulisce u vostru pianu.Sè avete aduprà una putenza extra per pulisce u pavimentu, allora utilizate un pappu seccu.

Cumu brilla u pavimentu in legnu laminatu?– Cunclusioni

U megliu modu per fà brilla u vostru pavimentu di legnu laminatu hè di seguità l'istruzzioni di u fabricatore.Prima di applicà a cera, aduprate una mopa umida d'acqua calda cù un pocu di sapone per i piatti, è permettenu à secca completamente.Quandu site prontu per a lucidatura, utilizate una mopa pulita è secca.Quandu si tratta di a cera megliu, assicuratevi di utilizà una cera fatta per pavimenti laminati.

Per applicà a cera, mette un pocu in un pannu pulitu, è poi strofinate nantu à i vostri pavimenti cù picculi movimenti circulari.Allora pigliate una vechja t-shirt o una tela di microfibra fora di a vostra casa (una pulita, sicuru), è pulisce u pavimentu cun ella.Quandu avete finitu, aduprate un straccio imbiccu cù l'acqua per sguassate ogni cera extra chì pò esse visibile nantu à u pianu.


Tempu di Postu: Feb-01-2023