• ECOWOOD

PAVIMENTI IN PARQUET : TUTTI CUI CUI AVREBBE SAPARI

PAVIMENTI IN PARQUET : TUTTI CUI CUI AVREBBE SAPARI

U parquet hè u mosaicu di u mondu di i pavimenti in legnu.Elegante, durable è sustinibule - un parquet hè una dichjarazione in ogni casa o appartamentu mudernu.

 

 

Bellu intricatu è eleganti, u parquet hè u terminu utilizatu per discrìviri i mudelli geomettichi fatti da parechji pannelli di legnu.A parolla "parquet" hè francese per "un picculu compartimentu" è spiega l'usu di pezzi di lignu decorativi in ​​un mudellu intricatu.

Se leghjite questu, significa chì site curiosu di a storia, l'origine, u stilu è a longevità di i pavimenti in parquet.Leghjite per scopre tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à u parquet di legnu, è s'ellu puderia esse adattatu per u vostru prossimu prughjettu.
Da induve vene u parquet ?

U parquet hà una storia ricca è reale, cuminciendu in u 16u seculu in Francia.Artigiani qualificati metteranu pannelli di legnu intrecciati in forme geomètriques per rimpiazzà i pavimenti di petra o di marmura.

Pisendu assai menu di petra o marmura, i novi pavimenti in parquet ponenu menu sforzu nantu à u quadru di legnu è saria più faciule di mantene.

U rè Luigi XIV hà rimpiazzatu i pavimenti di marmura in e stanze di u palazzu di Versailles cù ciò chì hè cunnisciutu oghje cum'è u disignu "Parquet de Versailles".Dapoi, u parquet hè sinonimu di eleganza, prestigio è lussu.

 

Chì sò i diversi stili di pavimenti in parquet?

Quandu si tratta di pavimenti in parquet, l'estilu è a durabilità di un pavimentu di lignu ùn ponu esse sopravvalutati.I disinni geomettichi di un pavimentu di parquet sò eleganti, intemporali è emana una eleganza senza sforzu chì pò trasfurmà u vostru spaziu.

Siccomu u parquet si riferisce à un mudellu geomètrico di pannelli intarsiati di legnu, pò esse un numeru quasi infinitu di disinni di parquet.Tuttavia, i quattru disinni di parquet più populari sò:

1. Parquetteria a spina di pesce

U disignu di Herringbone hè custituitu da pannelli di legnu di lunghezza uguale, tagliati in rectanguli cù anguli flat 90 °.A fine di ogni tavola hè posta à toccu u latu di un altru pannellu, furmendu un bellu disignu stabile chì limita u muvimentu cum'è e tavole sò strette inseme.
2. Parquetteria Chevron

Simile à u disignu di l'aringa, a durata di i tavulini di legnu in parquet Chevron sò fatti uguali.In ogni casu, l'estremità sò tagliate in un angulu cusì quandu l'estremità superiore di una tavola hè posta contru à l'altru, face un mudellu in forma di "V" cunnisciutu ancu un chevron.
3. Parquetteria di Versailles

Comu avemu toccu prima, stu mudellu hè fattu famosu per u so usu in u grand palazzu di Versailles.Stu disignu hè bellu intricatu, cù diagonali intrecciate.Versailles hè un pezzu di dichjarazione veramente elegante.
4. Parquet in mosaicu (o "Brick")

U mudellu di mosaicu o "brick" hè un disignu simplice, ma efficace, cumpostu di picculi fila di pannelli di lignu (in solitu in fila di dui o quattru) chì formanu tile quadrate.U mudellu di mosaicu hè ottenutu mettendu ogni tile perpendiculare à u tile chì hè vicinu à ellu per furmà un effettu simplice per piacevule à l'ochju.

I parquet sò in veru legnu ?

In breve, sì!Ancu se l'opzioni nantu à u mercatu copre tuttu da u laminatu à u legnu, a nostra gamma di opzioni di pavimenti in parquet in Havwoods sò principarmenti fatti di legnu ingegneria.

U nostru pavimentu in legnu duru ingegneria hà vantaghji annantu à i pavimenti in legnu solidu tradiziunale.Hè più stabile è vi dà più opzioni di installazione.Questu significa chì conservanu e caratteristiche durable di un pavimentu di lignu tradiziunale - tuttu senza cumprumissu nantu à a varietà di finiture, textures, è mudelli cù quale u parquet hè diventatu sinonimu.

Esempii di pavimenti in vinile è altri materiali chì pruvate à ottene l'aspettu di legnu sò ancu dispunibili in u mercatu.

 

Chì sò i vantaghji è i contra di u parquet?

Eccu 5 vantaghji è svantaghji da cunsiderà quandu sceglite un parquet s'ellu rinuvà a vostra casa o appartamentu.

Pro di un pavimentu in parquet:

1. Durable

U parquet hè stata urigginariamente utilizata per rimpiazzà i pavimenti di marmura è di petra, chì significa chì hè assai durable è, cum'è fattu di legnu duru, mostrarà pocu signali di usu normale cù l'anni.I vostri pavimenti in parquet ponu durà parechji decennii !

2. Allergy-friendly

U parquet hè una grande opzione per quelli chì sò allergii, in particulare quelli chì anu asma o allergii di catifa.Siccomu u parquet hè faciule da pulisce, mantene i vostri pavimenti liberi da polvera è altre cause di reazzioni allergii hè faciule da fà.Ùn ci sò micca fibre longu, cum'è quelli appiccicati in tappeti, per intrappulà l'irritanti cum'è i capelli di l'animali di l'animali, a caspa di l'animali di l'animali, è l'acari di a polvera per esse catturati.

Tuttu ciò chì duvete fà hè un mop rapidu ogni duie simane, è un vacuum ogni pochi ghjorni, per mantene i vostri pavimenti in ordine.

 

3. Stylish

Un parquet di lignu face una bella è elegante dichjarazione per ogni casa o appartamentu mudernu.U parquet hè un simbulu di l'artigianalità fine è custruitu per durà.Ci hè una larga gamma di disinni, culori è grani di legnu per sceglie cù un parquet, chì significa chì pudete selezziunate qualcosa unicu cum'è u spaziu chì copre.

4. Stabile

Perchè u parquet hè fattu da tavule di legnu intrecciatu, ci hè naturalmente menu muvimentu di ciò chì pò accade in altri pavimenti di legnu.

Ci hè spessu parechje strati à un pavimentu di parquet, cù i strati sottu à a strata "usura" resistente (a capa chì hè esposta) assorbendu l'impattu è assicurendu un risultatu fermu è stabile.

5. Sostenibile

U parquet in legnu hè unu di i pavimenti più sustinibili è ecologichi in u circondu.U legnu hè una risorsa rinnuvevule, cusì finu à ch'ellu cuntinuemu à piantà e spezie di legnu duru chì viaghjanu megliu à u parquet, ùn sguassemu micca !

Pavimenti in parquet senza lingua è groove pò ancu esse restauratu una volta è una volta, chì significa chì u listessu pavimentu pò esse in u locu per centinaie d'anni si mantene bè.

Ci hè ancu l'opzione di optà per u legnu ricuperatu, chì hè un modu unicu per dà una nova vita à u materiale.À Havwoods, u nostru legnu ricuperatu conta una storia.Parechje di e nostre tavule di pavimenti in legnu ricuperate datanu di più di 300 anni fà, è venenu da i tempi di i primi coloni chì anu cascatu l'arburi in l'inguernu è trasportavanu i tronchi in a valle per fà edifizii cum'è case, granaghji, splutazioni è magazzini.

Avemu ancu una bella gamma di legnu ricuperatu chjamatu a Laguna Veneziana Herringbone chì, cum'è u nome suggerisce, hà passatu parechji decennii sottu à l'acque di Venezia cum'è posti d'accoglienza è marcatori di navigazione in l'iconica cità italiana.

Cons di un parquet

1. Scratchs nantu à u legnu

Cum'è cù tutti i pavimenti di legnu, un parquet di lignu pò esse marcatu o dented da caccià uggetti sharp nantu à u pianu, o graffiatu trascinendu mobili pisanti attraversu.

I graffii profondi è i gutichi ponu esse difficiuli di riparà, ma ponu esse riparati da un prufessiunale.Picculi scratchs ponu esse inevitabbili, ma quelli chì anu animali domestici (cum'è i cani) ponu truvà certi pavimenti di parquet cù toni più scuri mostranu scratch più faciuli cà l'altri.Hè una bona idea d'utilizà i tappetini per l'ingressu di a casa per evità marchi da i scarpi (cum'è tacchi alti), è tappetti o tappeti in i spazii di trafficu altu di a vostra casa.

In parechji casi, i scratch light è i marchi aghjunghjenu carattere à u pavimentu è sò segni di una casa ben vissuta è amata.

2. Dannatu da l'umidità

A causa di esse fattu di legnu, l'umidità è l'umidità sò u nemicu naturali di u parquet.Pavimenti in parquet ùn pò micca esse una bona idea per i bagni, o in ogni locu induve l'acqua pò pusà è piscina nantu à u pavimentu per un periudu di tempu.

Hè impurtante di mantene un parquet di lignu bellu è seccu per evità di deformazione o espansione cù u tempu.

3. Esige mantenimentu

I pavimenti in parquet necessitanu mantenimentu à u tempu.Hè impurtante di rializà i vostri pavimenti quandu hè necessariu, o simpricimenti fà a scelta di sabbia è lucidare u pavimentu per assicurà chì i vostri pannelli di legnu stanu à u megliu per parechji anni à vene.Avete bisognu di fà questu solu ogni 20 o 30 anni.

4. U culore pò fade

Se u vostru pavimentu hè espostu à u sole intensu è direttu, questu pò fade è "lavà" u culore di u vostru parquet.Se u vostru pavimentu serà espunutu à u sole direttu, puderia vale a pena di pensà à l'usu di cortini o persiane chì bloccanu a luce durante i tempi più brillanti è UV intensi di u ghjornu.

5. U pavimentu pò esse rumore

Cum'è cù tutti i pavimenti solidi, ci hè u putenziale per un parquet di legnu per esse rumoroso sottu u pede, soprattuttu s'ellu porta scarpi in casa.A stallazione esperta cù un insulamentu adattatu sottu à i tavulini di legnu pò, però, riduce u rumore.

Hè ancu una bona idea di scambià i scarpi chì portate nantu à e strade cù un paru di pantofole o altre alternative amichevuli interni.Questu eliminerà ancu u putenziale di scuffing u pavimentu di legnu cù a gomma scura nantu à i vostri scarpi.

In realtà, i prufessiunali di u parquet superanu assai i contra di un parquet ecowood.L'artighjanu di i disinni di parquet ùn hè micca solu sustinibule è ecologicu, ma ancu aghjunghje valore à a vostra prupietà aghjunghjendu un accentu audace è bellu à ogni stanza.

 

Perchè scegliere un parquet ECOWOOD ?

I pavimenti in parquet sò una sintesi per una vita lussuosa è un design interiore elegante.Prima usata per rimpiazzà i pavimenti di marmura è petra pesanti in u 16u seculu in Francia, culminendu à esse u disignu di u pavimentu di scelta à u Palazzu di Versailles - a parquet hè un modu incredibilmente bellu per fà i vostri pavimenti un centru di a vostra casa o appartamentu.

Quandu si cura currettamente, un parquet di legnu pò durà generazioni, furnisce un pavimentu sustinibili, còmode è stabile per l'anni à vene.

Sè avete qualchì quistione nantu à a gamma Havwoods, o stai prova di decide se u parquet hè a scelta giusta per a vostra casa, allora cuntattateci per una cunsultazione gratuita, o visitate un showroom di ecowood è pigliate una mostra oghje.


Tempu di post: 23-mar-2023