• ECOWOOD

Pro è Cons di pavimenti in parquet

Pro è Cons di pavimenti in parquet

Chì sò i pro è i contra di u parquet Flooring?U parquet hè unu di i tipi più populari di pavimenti in case, appartamenti, uffizii è spazii publichi.Hè facilitu per vede perchè quandu avete cunsideratu tutti i so grandi benefici.Hè bella, durable, assequible è faciule d'installà.Tuttavia, hà qualchì svantaghju à cunsiderà.

Sè state cunsiderà pavimenti in parquet per u vostru prossimu prughjettu di rinnuvamentu, eccu i pro è i contra per aiutà à piglià a megliu decisione per a vostra casa.

Chì sò i vantaghji di u parquet?

Pro è Cons di pavimenti in parquet

U parquet hè unu di i tipi più populari di pavimenti in case, appartamenti, uffizii è spazii publichi.Hè facilitu per vede perchè quandu avete cunsideratu tutti i so grandi benefici.Hè bella, durable, assequible è faciule d'installà.

  • Bellu: u parquet hà un bellu mudellu di granu di legnu chì pò dà a vostra casa o l'uffiziu un aspettu più sofisticatu.
  • Durable: u pavimentu in parquet hè fattu di legnu duru chì hè statu incollatu chì dà una custruzzione assai solida.Pò durà decennii cù cura curretta.
  • Affordable: Paragunatu à l'altri tipi di pavimenti cum'è tile ceramica, petra o tappeti, u parquet hè abbastanza prezzu chì face una scelta ideale per i pruprietarii di u budgetu.
  • Facile da Installà: I pavimenti in parquet in legnu sò assai più faciuli di stallà cà l'altri tipi di pavimenti cum'è a petra o u tile, perchè venenu pre-assemblati in pannelli chì facenu più simplice per voi di mette in i cantoni senza cuciture.Sò ancu dispunibuli in diverse larghezze per pudè abbinà a dimensione chì avete bisognu cù e dimensioni di a vostra stanza.

Chì sò i svantaghji di u parquet?

U parquet hè un bellu tipu di pavimentu, ma hà uni pochi disvantages.Sè vo site cunsiderà stu tipu di pavimentu per u vostru prossimu prughjettu di rinnuvamentu, eccu i pro è i contra per aiutà à piglià a megliu decisione per a vostra casa.

U costu:

Un svantaghju di i pavimenti in parquet hè chì ponu esse caru.I pavimenti in parquet sò spessu fatti di legnu duru cum'è quercia, noce, ciliegia, arce è mogano.Tutti sti tipi di legnu venenu à un prezzu caru.Questu pò esse micca a megliu opzione sè vo site nantu à un budgetu o ùn vulete micca gastru buckets in stu tipu di pavimenti di legnu.

A stallazione:

Un altru svantaghju à cunsiderà hè u prucessu di stallazione pò esse più difficiuli di l'altri tipi di pavimenti, perchè i pavimenti in parquet utilizanu pezzi individuali chì devenu esse tagliati è incollati in certi mudelli.Questu significa chì puderia piglià più tempu per installà è richiede più sforzu perchè avete bisognu di ottene tutte e misurazioni ghjustu.

A finitura:

Un altru svantaghju hè chì certi pirsuni ùn piace micca quantu facilmente scratched and marked parquets ponu uttene.Per esempiu, se qualchissia hà un animale cun ellu o qualsiasi spruzzi d'alimentariu vicinu, allora ci hè una chance chì si mette in u pianu è lascià marchi chì ùn si puliranu micca cusì facilmente.

In ogni casu, una grande cosa di stu tipu di pavimenti hè chì i graffii è i marchi ponu generalmente esse riparati relativamente facilmente, lisciandu a superficia è applicà un altru.


Tempu di pubblicazione: 21-sep-2022