• ECOWOOD

Dieci Cause di Dannu à u Pavimentu di Legnu

Dieci Cause di Dannu à u Pavimentu di Legnu

U mantenimentu di u pavimentu di legnu hè un mal di testa, un mantenimentu impropriu, a rinnuvazione hè un prughjettu maiò, ma si mantene bè, pò allargà a vita di u pavimentu di legnu.I picculi cose apparentemente inadvertite in a vita pò causà danni innecessarii à u pianu di lignu.
1. Acqua accumulata
L'acqua di a superficia di u pianu, s'ellu ùn hè micca trattatu in u tempu, porta à a decolorazione di u pianu, macchie d'acqua è cracke è altri fenomeni.Si deve esse asciuttu in tempu per mantene a secca.
2. Aria condizionata
L'umidificatore utilizerà l'aria condizionata per un bellu pezzu, l'aria interna diventerà estremamente secca, u pianu hè propensu à a cuntrazzioni, chì portarà à u spaziu di u pianu è u sonu.
3. Piuvia
I pavimenti in legnu sò essenzialmente idrorepellenti.Cum'è a pioggia, a superficia di u pianu pruducia decolorazione, cracke è altri fenomeni.L'attenzione deve esse pagata per impedisce a pioggia.
4. Biancu è turbide
Quandu e gocce d'acqua sguassate à u pianu, a superficia di u pianu diventerà bianca.Questu hè duvuta à a poca durabilità di a cera di u pavimentu, a striscia di cera di u pavimentu da a superficia di u pianu, risultatu in un fenomenu di riflessione diffusa.
5. Luce di ghjornu
Dopu à a luce diretta di u sole, i raghji ultraviolet ponu causà cracks in a pittura di a superficia di u pavimentu.Curtains o persiane deve esse usatu per schermu è evite u sole direttu.
6. Riscaldatore
I riscaldatori di ventilatori, cum'è u pavimentu, crackeranu dopu à un bellu pezzu chì soffia à l'aria calda, u revestimentu di a superficia pruducerà cracke, è u pavimentu sminuisce per pruduce clearances.U pianu deve esse prutettu da cuscini, etc.
7. Inquinamentu d'oliu.
I macchi d'oliu di u pavimentu, se ùn sò micca trattati in u tempu, pruduceranu macchie d'oliu è decolorazione è altri fenomeni.Cleaner è acqua deve esse usatu per asciugà cù cura è poi cera.
8. Medicamentu
U pianu hè cupartu di sustanzi chimichi è deve esse sbulicatu cù detergente / acqua di lavanda in u tempu.Dopu avè sguassatu, u gloss di a superficia di u pianu serà ridutta, perchè deve esse cera è mantinutu in u tempu.
9. Animali
I rifiuti di l'animali di l'animali ponu causà corrosione alkalina di legnu, decolorazione di pavimenti è macchie.
10. Sedie
Per minimizzà i denti è i scratch, è mantene a bellezza di u pianu per un bellu pezzu, hè suggeritu chì a tappa di u pede di a sedia sia cuperta cù cuscini o pad sottu à a sedia.


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022