• ECOWOOD

A tecnulugia di superficia di u pavimentu famosu in u mondu

A tecnulugia di superficia di u pavimentu famosu in u mondu

Ci sò parechji prucessi più populari di trattamentu di a superficia di u legnu solidu in u mondu.Sapete più nantu à i famosi prucessi di trattamentu di a superficia di u pavimentu in u mondu cum'è pittura, oliu, segni di sega, antichi è travagliu manuale.
Pittura
U fabricatore usa una linea di pruduzzione di pittura à grande scala per spruverà u pavimentu cù un gloss superficia uniforme è un certu gloss, chì pare assai pulito è còmode.Oghje, quasi tutti i vernici sò aghjuntu cù prutezzione UV per prutege u pianu da a decolorazione per i raghji ultraviolet.
U vantaghju maiò di un pruduttu dipintu hè chì hè assai faciule di pulisce, micca faciule di mantene a polvera, è quasi nisun mantenimentu hè necessariu.Ma hè ancu più faciule per esse scratched by objects sharp è ùn pò micca esse riparatu.
Oliatu
L'oliu hè generalmente fattu a manu.L'oliu naturali o l'oliu di cera di legnu hè strofinatu a manu in u legnu.Ùn hà quasi micca splendore, pare più naturali è hà una texture più naturali.A sensazione di stepping hè quasi infinitu vicinu à u log.
U più grande vantaghju di i prudutti oliati hè chì hà una sensazione di stepping eccellente, è hè u metudu di trattamentu di a superficia più ecologicu avà, è hè più faciule per riparà dopu chì a superficia hè graffiata, ma hà bisognu di mantenimentu ogni 6 mesi.

Artigianu anticu
U pavimentu di l'artigianu anticu hè un articulu di fà artificialmente u pavimentu anticu.Spessu apparisce à tempu à u prucessu di disegnu.Ancu s'è u pavimentu anticu hà a parolla antica, in u prucessu di decoru propiu, u pavimentu anticu hè assuciatu cù mobili muderni di casa.I cambiamenti anu datu à a casa un sensu di età in più di esse mudernu.U pavimentu anticu hè soprattuttu u favuritu di i diseggiani.
U vantaghju hè chì u disignu hè pienu è u cuntrastu sensoriale hè assai forte, ma a superficia di u prucessu di disegnu si senterà sempre un pocu aspra cumparatu cù u pianu artighjanali.
Pura manifattura artigianale
U più altu craftsmanship in l'artighjanu di u pavimentu, u trattamentu di a superficia hè cumpletamente fattu a manu, è avà solu un fabricatore di pavimenti in Italia pò pruduce.

L'artisgiani di u pavimentu includenu micca solu i metudi di crafting sopra, ma ancu pavimenti graffiati a manu, pavimenti di pittura metallica, pavimenti carbonizzati, etc., ma postu chì sti crafts sò obsoleti, ùn avemu micca bisognu di elaborà.


Tempu di post: Aug-29-2022